Komunikace 27 Mhz.

Ondrej Tesar - Boza boza1
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

Dle meho soudu je pasmo 27MHz takove "odpadni", takze pokud si tady
budu neco bastlit, tak stejne asi zaniknu v sumu CBckaru.
A moje teorie je, ze pokud nebudu nikoho rusit velkym vykonem a vysilanim na
vyssich harmonickych, tak je kazdemu jedno, co si tady delam. Take mam
pocit, ze na tomto pasmu neni zarucena ochrana proti ruseni ostatnimi
uzivateli od CTU. (Jako ze by me CTU chranilo, i kdbych pouzival
homologovanou stanici)

Ondrej Tesar

pp> Dobry den,

pp> pred nedavnem tu probehla diskuse o komunikaci na 27 MHz. Potrebuji k tomuto pasmu nejake povoleni ci neco podobneho?
pp> A nedevali jse nekdo uz do uschovni schema prijmece a visilace s jednim stanzistorem.
pp> Nebo jsem to uz propasl?
pp> Skousel to nekdo uz na posilani dat?

pp> Jak tady byla rec o tovarnich homologovanych prijmacu/vysilacu tak ty jsou me k nicemu - mala vzdalenost. Ja potrebuji 0.8 za 1 Km.

pp> S pozdravem
pp> Pavel Prochazka
pp> hacesoft@mujmail.cz
pp> www.prochazka.zde.cz

pp> ---
pp> EMAIL.CZ - Vase posta je vzdy s Vami
pp> http://www.email.cz