Identifikacia SMD suciastky, oprava displaya

Matus Straka magpie
Středa Březen 17 12:01:57 CET 2004

Vedel by prosim niekto mne neznalemu poradit, co je to za SMD suciastku:

1) Velkost asi 2x2 mm
2) dva vyvody
3) sedy podklad
4) na vrchu pozlatena ploska (teraz z casti "ohorena?" - cela cierna, ide to
oskrabat).

Pripadne, s tym to suvisi:

Bezdrotovy telefon Siemens. Ma pokazeny display takym zvlastnym sposobom, ze
nejde horna polovica displaya, ALE pokial sa vypisuju znaky zlava, prvych
1-2 znaky su OK, pri dalsich znakoch zacne horna polovica blednut, ked je
ich tam 8-10, uz nic nevidno.

Pokial sa vypisuju znaky sprava, nevidno nic od zaciatku.

Co moze byt pricina?

Mam predstavu ako LCD display funguju ale nie som na ne odbornik.

Dik.

M. Straka