Komunikace 27 Mhz.

Franek Vladimir franek
Středa Březen 17 12:01:56 CET 2004

Zdravim vespolek,
prijimac jehoz schema je uvedene na  www.volny.cz/boza2/planky/super.gif
produkuje sirokopasmovy sum s celkem slusnym vykonem (radove miliwatty)
To, ze v pasmu 27MHz neni zarucena ochrana proti ruseni jeste neznamena, ze
se tam muze provozovat zarizeni, ktere ze sveho principu samo rusi.
Kdysi byl tento prijimac obliben, ale v te dobe CB pasmo temer zelo
prazdnotou.
Myslim, ze by se naslo podobne jednoduche reseni prijimace - superhetu s IO
keramickym filtrem a krystalem v oscilatoru. Vyhodou je daleko vetsi
stabilita
o hodne vetsi selektivita a nevyzaruje to!  Kdysi jse neco videl v nejakem
casopise
snad s A244D (ten se uz nevyrabi ale jiste se delaji lepsi s mensim poctem
okolnich
pasivnich soucastek)
                                      Vladimir Franek