Alarm

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:01:56 CET 2004

Staci par planych poplachu a mate problemy. V lepsim pripade to budou
priste ignorovat, v horsim daji pokutu. Nemaji totiz radi, kdyz si z
nich nekdo dela levny PCO. Sam mam nekolik planych poplachu do roka,
to by policie asi nevydychala. Ty plane poplachy pri tom nejsou vubec
otazka nekvality alarmu, staci kdyz nekdo zamkne doma kocku nebo tak.

Ales Prochaska