Komunikace 27 Mhz.

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 12:01:56 CET 2004

Jsem teda pekna slibotechna, protoze jeste nevim kdy se na to dostanu,
ale schemata nejakych jednodussich CB stanic dodam take.
Myslim, ze tam je i neco s A24...

Co se tyce toho vyzarovani superreakcnich prijimacu to nebude tak horke.
Pred nejakou dobou jsem s tim dost pokusoval a na stole jsem pri tom
mel CB (zapnute :-) a kdyz jsem ten prijimac naladil na nejaky kanal CB,
tak to na tom CB ani neotevrelo ?squelch? Nebudte zas takovi moraliste
na kluka, co si s tim chce pohrat a neco se naucit. Ja bych mel
strach az pokud zacne bastlit v tomhle pasmu nejaky X watovy zesik.

Jinak pro rozumne "odruseni" techto prijimacu (ktere se dodnes pouzivaji
ve vsech jednoduchych modulkach na 433MHz (nekdo psal ze jsou zakazane)
se pouziva "predzesilovaci/oddelovaci" stupen mezi antenou a samotnym
prijimacem. Ty modulky maji nektere i schvaleni CTU, takze jim to asi
funguje.

Tomas Chvatal
firma EZOP
02/57320853