Alarm

Jaromir Subcik subcik
Středa Březen 17 12:01:55 CET 2004

> Pokud mate kocku nebo psa jako ja (proti zlodejum velmi dobra zalezitost),
> tak by se Vam urcite hodilo velmi zajimave zarizeni. Bohuzel nevim proc se
> to vice nerozsirilo.
> Jmenuje se to tusim LA 50, pripadne to upresnim, a na webu jsem k tomu
nasel
> jen jeden odkaz s obrazkem jak to funguje a asi i s prodejcem. Ted jsem to
> nehledal neb neni cas. Mam to doma a je to super vec !
> Lze to pouzit ve dvou pripadech :
> - jste doma a ono to funguje i kdyz se tam pohybujete, nebo spite, to je
> jedno
> [...]
Toto zarizeni funguje na principu mikrofonu a vyhodnoceni "subtonu", tedy
zmeny tlaku vznikle otevrenim/zavrenim dveri/okna. Asi mate stesti na dobre
situovany objekt v miste bez vetrnych poryvu, proudeni vzduchu kominem a
vetracimi otvory,... Toto zarizeni jsme kdysi take zkouseli a musim rici, ze
za urcity specialnich podminek muze byt velice dobre, ale rozhodne ne
obecne. To je take odpoved na otazku proc se to vice nerozsirilo.

Jarda