Locator modelu letadla

Martin.Landa@pvt.cz Martin.Landa
Středa Březen 17 12:01:55 CET 2004

> http://www.uoguelph.ca/~antoon/gadgets/locator.htm
> bylo by zajimave udelat neco s procesorem, co by nahradilo
> ztraceny signal a
> nastavilo serva do nejake definovane polohy, ale to uz by bylo
> slozitejsi.........

To je prave (alespon v mem pripade) zanedbatelne protoze mam na vysilaci
packu "ucitel-zak" a kdyz prepnu do rezimu "ucitel", tak se odpoji cely
koder a bezi pouze VF cast. To ma za nasledek to, ze serva se zastavi tam
kde jsou a protoze jsou ovladany stridou impulsu tak se ani nehnou. Ovsem
kdyz se vypne vysilac tak jde na dekoder sum a serva se muzou zblaznit.

> jinak ten buzzer muzete prece udelat s tim piezo menicem,
> treba prez 555-ku do
> nej piskat

To by samozreme slo, ale ja mem zrovna po ruce jen jednu 555ku. Myslel jsem
ze by to slo resit nejak pomoci tranzistoru, ktery by "zkratoval"
kondenzator pro 555ku.

Martin