Ericsson A1018s - komunikace

Lukáš Grepl luky.ol
Středa Březen 17 12:01:53 CET 2004

> Taky by me zajimalo, Jablotron dela GSM pager modul pro A1018, pritom AT
prikazy
> pro prijem a odesilani SMS u nej nechodi. Slysel jsem, ze funguji, jen
kdyz
> mobil vidi, ze je pripojen IrDA box. Takze pokud to dobre chapu, tak tomu
> telefonu nejak nakecaji ze ma Ir box???
>
> Tomas

Zdravim,

konferenci tady prosel software, ktery dokaze komunikovat (posilat SMS atd.)
i s Ericssony. Navic pri sve funkci vypisuje protokol - zajimave je, ze na
zacatku prepne pomoci AT*BINARY telefon do nejakeho spec. rezimu, protoze v
tom protoklu jsou sice napsany normalni ATprikazy korespondujici s normou i
s datasheetem, ale posila je do telefonu v nejake binarni podobe.
Neznate/nemate nekdo popis tohoto rezimu? Pokud jsem zkusil ty stejne
ATprikazy poslat v textove podobne, tak se mi to nepodarilo rozchodit
(zkousel jsem na T18, nicmene u vsech Ericssonu je to prakticky uplne
stejny; ten soft zminovany v zahlavi je pro 688 a funguje...).

S pozdravem
Lukas Grepl, OK2WDT

Ukazka z logu: (ten prikaz at*binary tam neni, posila ho telefonu nekdy pri
inicializaci spojeni s tel.)

#Version 1.5.7.0#
#18.4.2001 12:49:30#
#Reading Disk Database#