Cteni prispevku

zdenek.nikl@ct.cz zdenek.nikl
Středa Březen 17 12:01:53 CET 2004

Zdravim,
do ted jsem si myslel, ze na serveru HW se ukladaji odpovedi
zucastnenych a kdyz jich je cca. 30, tak se rozesle jeden mail vsem
zucastnenym. No ale nedavno mi kdosi na muj dotaz odpovedel drive, nez
jsem dostal HW-NEWS Digest xxxx, ve kterem teprve moje otazka mela
vyjit. Takze dotycny ji jiz znal drive. Jak se k ni dostal ? Ne ze by mi
to vadilo, ale muze mi tedy nekdo presne popsat jak to tu tedy funguje.
A jeste jedna vec. Kdyz nekomu chci odpovedet, tak musim napsat adresu
konference do nove zpravy, prikopirovat z HW-NEWS Digest xxxx otazku a k
ni dopsat odpoved. Zda se mi to trochu krkolomne. Nebo to jinak delat
nejde ?
Diky za odpovedi.
Zdenek Nikl.