Rozrezane ksandy na HDD

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:01:51 CET 2004

Dobry den,

Pokud se jedna o IDE konektor s 40 PINy s Kabelen 80 PINu. Tak s nim nic nedelejte! Protoze tech dalsich 40 dratu je tam na stineni.
Potom budou vznikat chyby a tadic misto toho aby vali na ATA 100 ci ATA 66 pojede jen na ATA 33!!! Kabel si muzete dovolit bez problemu rozrezat pro HDD ktere komunikuje mazimalne s protokolem ATA 33, popripadne je jeste pomalejsi.

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz
www.prochazka.zde.cz