Rozrezane ksandy na HDD

Slavomir Skopalik skopalik
Středa Březen 17 12:01:50 CET 2004

Problemem neni az tak stineni, ale impedence -> zmena impedance = odraz na vedeni,
to muze zpusobit vice problemu nez samotne elektrostaticke ruseni.
Jinak se zvysenim poctu dratu na 80 dosahlo i jejich ztenceni -> nissi kapacita ->
vetsi odolnost proti elst. ruseni.
Tedka z jine strany:
Tyto systemy maji vzdy nejake rezervy, jelikoz je vyrabi hodne ruznych vyrobcu,
ale stalo se mi, ze HDD nestihal posilat vsechna data a cca 0.1% dat byla prenesena
chybne (1b z 1KB). Stalo se to tak, ze Main Board spatne detekoval rychlost prenosu.
System to NIJAK neoznami (pokud to zrovna neni bootovaci disk) a poznate to teprve
po delsi praci. Ja tekrat musel restaurovat data ze zalohy.
Chyby u takoveho systemu se mohou vyskytovat zcela necekane a mohou byt zavisle
na obrazne receno cemkoliv "zakrytuje OK, odkrytujete tuhne,...".

	Slavek