Vycernala kompaktni zarivka

Tomas Franke tomas.f
Středa Březen 17 12:01:50 CET 2004

http://www.misty.com/people/don/eb.html

> Dalsi dotazy:
>
> a) V kterem miste se zarivka nejvic hreje pri provozu:
>    1) Plyn
>    2) Luminofor
>    3) Zhavici vlakno

Nemela by se zas tak moc zahrivat, jinak vlakna, pokud zrovna pouzivaji ke
zhaveni

> b) Jsou uvnitr zarivky nejake jedovate slouceniny?

napriklad rtutove pary

> c) V miste svaru neni luminofor a je vevnitr videt takove neprijemne mdle
>    modre svetlo. Je to ultrafialove zareni? Vypali se mi oci kdyz se do
>    toho budu koukat?

urcite

> d) Co odejde na zarivce, ktera se bude provozovat bez zhaveni (tzn. hrubou silou
>    do zarivky budeme rvat konstantni proud, a nebude nas zajimat, jestli
>    na ni bude ubytek 5kV nebo 90V)

pokud neprekrocis max, proud tak nic

> e) Jaky ma vyhodu zhaveny provoz proti nezhavenemu

to nevim, spousta menicu pro napajeni z baterek nezhavi.

> f) Je rozdil v nezhavenem provozu mezi 4- a 2- dratkovou zarivkou?

rozdil je ten ze 4 vyvodova ma vlakna, 2 vyvodova pouze elektrody, takze kdyz
nezhavis, je to jedno

Tomas