OT: tweak utility

Marek Kutnar mkutnar
Středa Březen 17 12:01:49 CET 2004

Pokial viem, zmena nastavenie PCI je potrebne pri doskach
na ktorych je chipset VIA KT133/686B pretoze cip 686B
ma nejaky hw problem a prejavuje sa to pri kopirovani velkych
suborov a pri praci z SB Live. Ale ak je problem pri starsom PC
tak v tomto by som problem nevidel aj ked nie vsetko je
kompaktibilne zo vsetkym

P.S.: Ked tym svojim softom nastavis tie hodnoty pomoze to?

Dobrý den,

S pozdravom,
 Marek
 mkutnar@centrum.sk