zajimava zavada na MMDS

Kadoun Vaclav RBCB/TEF6 Vaclav.Kadoun
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

Ja jsem mel podobnou zavadu na MMDS antene typu "konzerva s vrtakem" Tam se
zase utrhl prostredni vodic F-konektoru a antena sla nebo nesla v zavislosti
na sile vetru a venkovni teplote :-)) Samozrejme ze nic nebylo videt,
nakonec jsem ze zoufalstvi tukal na vsechny soucastky uvnitr a odhalil tak
zavadu...

S pozdravem
Vaclav Kadoun