PIC – UART, RS232

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

Jaké máte zkušenosti s SW vytvořením seriové komunikace na PIC16f84? Obvod se mi zalíbil, lehce se programuje, je podobnej 71 kde je převodník. Jen ta komunikace. Našel jsem programy bud na vysílání nebo na příjem. Duplexně nic (ani za cenu externích součástek), přijem navíc byl založen na tom, že PIC nedělá nic jiného, jen si testuje vstup a čeká na komunikaci. viz. Komunikace mikrokontroléru – Jiří Hrbáček či stranky www.ped.muni.cz/winf/staff/hrbacek_jiri/vlastni/hrbacek.htm. Nebo vede cesta přes použití jiného PICu?

Dík
Radek
Soutez HAM! o TV a 5 discmanu cely cerven na www.mcdonalds.cz

Daląí informace o konferenci Hw-list