PIC ? UART, RS232

Jiri Osoba osoba
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

Jako svuj Majstrstyk povazuji RS232 komunikaci na 16f84 pod
prerusenim. Nelze ale fullduplex.

Jinak HW RS-232 maji v 18pinovem pouzdre 16F628 (flash, RS, CCP,
komparatory), ve vetsich pak 16c63/64/76/76/77/87x apod.

Jiri.

> Jaké máte zkušenosti s SW vytvořením seriové komunikace na
PIC16f84? Obvod se mi zalíbil, lehce se programuje, je podobnej 71 kde
je převodník. Jen ta komunikace. Našel jsem programy bud na
vysílání nebo na příjem. Duplexně nic (ani za cenu externích
součástek), přijem navíc byl založen na tom, že PIC
nedělá nic jiného, jen si testuje vstup a čeká na
komunikaci. viz. Komunikace mikrokontroléru – Jiří Hrbáček
či stranky
www.ped.muni.cz/winf/staff/hrbacek_jiri/vlastni/hrbacek.htm. Nebo vede
cesta přes použití jiného PICu?

Daląí informace o konferenci Hw-list