Nokia 7110

Bříza briza
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

konektory maji napr. http://www.clavis.cz/bucek/
Maji i cely "kabel" k 5110 za 300,-

-----Original Message-----
From: radek kasal [mailto:radekkasal@seznam.cz]
Sent: Tuesday, June 12, 2001 11:27 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Nokia 7110

Ahoj
Nokia 7110 má určitě stejný kabel jako 6210. Používám originální, ale časem
budu stavět svůj (po opravě HP6L tiskárny). Předpokládám, že jde jen o
převod napětových úrovní, např pomocí MAX232 (či 1488 a 1489 - levné,
vužaduje napájení, zastaralé). Podívej se na stránky www.GSM4u.cz. Cenovou
náročnost nevidim v elektronice ale v konektoru, ten se dá koupit s
"Bondovkou". Ví někdo o místě kde se dá koupit konektor samostatně?

Radek

Dne 12. červen 2001, <hw-news@list.gin.cz> napsal:

> Doporucuji projit stranky http://www.nokiainfo.f2s.com  kde jsou popsany
> zpusobi komunikace telef. NOKIA. Najdete zde i navod pro 61xx radu jak
> pouzivat infared(DirectIR) i ve WIn98.
>
> Lada

Zazij poradny odvaz jiz 12.cervna na Strahove s AC/DC! Vice na
http://acdc.wo.cz