PIC ? UART, RS232

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 12:01:48 CET 2004

>Jsou nekde popisy ci zkusenosti k PIC16F62x, nejlepe v cestine?

Vzhledem k tomu, ze je ke koupi asi pul roku, nebude to s temi zkusenostmi tak horke. (Alespon soude podle sebe, mam je zhruba pul roku v krabicce, kde cekaji na svou prilezitost :-)

Na PIC16F62x muzeme pohlizet jako na krizence - ma tri casovace, CCP (Capture/Compare/PWM) a SCI(UART) jako 16F87x, ma analogove komparatory jako 16C62x, EEPROM jako 16F84, interni oscilator jako 16C505. Myslim, ze neprinasi zadne zasadne nove periferie, je to jenom zase jiny mix uz znamych ingredienci.

Asi se budu opakovat, ale nejlepsi dokumentaci naleznete v anglictine primo na www.microchip.com. Oni tihle prekladatele jsou zrejme placeni od stranky a podle toho ty preklady vypadaji. Vznikle zpozdeni nepocitaje.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-624433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/
GPS: 49deg58'28" North, 14deg 4'35" East