Dolby Digital Audio Decoder - dotaz na cip

Ing. Jiří Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:01:47 CET 2004

Copak proiti tomu, ze musi mit originaly ovsem pokud tvori vlastni hudbu, je
to problem), bych az tak moc nemel, kdyby na nich nechtel obchodnici
vytlouct majlant. No oni nekde na ty uplatky vydelat musi. Vite co to musi
stat za prachy prosadit zakony na ochranu autorskych prav pro ty "hodne".
J.V.

-----Original Message-----
From: hw-news@list.gin.cz [mailto:hw-news@list.gin.cz]On Behalf Of Richard
Kaliciak
Sent: Thursday, June 14, 2001 9:06 AM
To: Multiple recipients of list
Subject: Re: Dolby Digital Audio Decoder - dotaz na cip

S tym zosilnovacom to dopadlo nasledovne.
Kedze v krame to bol posledny kus, tak mu to nevymenili, aj keby chceli.
Poslali ho preto do ustredia S**y v Prahe, kde mu ho chlapik zo servisu
premeral. Vysledok bol, ze ono to sice sumi, ale je to v ramci
parametrov tejto rady. Po tvrdohlavom tvrdeni, ze je to
neakceptovatelne, mu nakoniec S**y (nie obchodnik) vratila peniaze. Este
stastie, ze kamos je z Prahy, inac by sa asi nalietal a nic nevybavil.

Mimochodom, ten DVD-Player ma taku nechutnu vlastnost, ze odmieta
prehravat napalene CD-R (hudba). Takze mu ostava iba kupovat originaly.

R. Kaliciak