Prestavba zdroje od PC

newsrobot newsrobot
Středa Březen 17 12:01:47 CET 2004

Tento problem sa sanzim tiez riesit, lebo mi doma bezi 4 PC + router a su
tak hlucne, ze mi to lezie na nervy. V jednom mam impulzny zdroj, ktory
nevyzaduje chladenie a dava mi vsetky napatia pre AT dosku. Zial ta firma od
ktorej som to kupov uz neexistuje (bola z USA) a nic podobneho sa ni
nepodarilo najst. Chcel by som iekoho poprosit, ci nevie ktore napatia sa
vlastne aj pouzivaju. Mam taky pocit, ze dnesne HDD uz nepouzivaju 12V a
vobec netusim co este pouziva -12V. Ten zdroj by sa dal postavit ako bezny
impulzny droj na 100-150W, ktore boli publikovane aj v AR, len by to bolo
potrebne vyrobit. Trochu to komplikuje ta siroka paleta napati.
Este by som chcel poprosit, ci niekto nepozna presne vztahy medzi
jednotlivymi napatiami, lebo +3.3V je na konektory ATX 3 krat a hlavne
neviem ako presne funguje cast zdroja pre startup tlacitko.

Dakujem za pripadne odpovede pripadne odkazy na web.

Lubos