jak na USB na 10m?

J. Polívka jpolivka
Středa Březen 17 12:01:46 CET 2004

From: "rotta, spol.s r.o." <rotta@rotta.cz>
> Muzete prosim vysvetlit tem, kteri dosud neocenili ???
> Propada mi to trochu jako "profesni" vtip Jary Cimrmama: H2SO5 :-))).
> Dekuji
> --
> Rotta

Pro radioamatera celkem jasna vec.
SSB=jedno postranni pasmo a pak je mozne se rozhodnout pro USB=horni, nebo
LSB=dolni.
Klasicke rozhlasove AM vysilani jsou tzv. A3 obe postranni pasma s 100%
nosne.
SSB vyuziva treba jen 3% nosne a je daleko pruraznejsi pro spojeni.
10m = pasmo 28 MHz
Jedna se o radioamaterske pasmo a proto ta koncese.

Chapu, ze pro nezasveceneho je to trocho nesrozumitelne
Samozrejme je mozne to rozvest do daleko sirsi debaty, ale to uz by nebylo
asi vhodne. Jiste se najde dosti poucujicich se spravnym nazorem a
informacemi, ale pro zakladni info to co jsem napsal asi staci.
J. Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz
www.cbazar.cz