Dual simm adapter

john bobr mrbobr
Středa Březen 17 12:01:45 CET 2004

Mam zde takovou vec...
Kamarad mi nabidl dual simm adapter pro Siemense C35i a ma takovou
chybu protoze nechce v tomto telefonu bezet protoze doba kterou se telefon
vypina je dlouha a prepinani funguje asi jen na kratsi dobu... Takze se
prepne
zpet na kartu ktera tam byla naposledy... Je to mozna blbost ale to mi
popisoval
kamarad....
Jen bych se chtel zeptat jak by se to dalo vyresit aby to bezeto...
Do uschovny jsem dal pohled na desku tistaku se soucastkami do 70kB...
Chtelo by to tu periodu nejak prodlouzit.
S pozdravem
Bobr

ZPRÁVA O ULOŽENÍ ZÁSILKY
http://www.uschovna.cz/

Odesílatel: Bobr (czeh@volny.cz)
Příjemce: konference (mrbobr@atlas.cz)
Číslo zásilky: Uschovna3b2cfc412d598
Datum uložení: 20:52 17.06.2001

----

Zpráva pro příjemce: Pohled na desku dual simm adapteru pro siemens C35i...

----

Uložené soubory: dual_simm.jpg (62805 bajtů)
---
---
---
---
---

----

Své soubory si můžete z elektronické úschovny vyzvednout během následujících
14 dní na URL
http://www.uschovna.cz/vydej.php3/Uschovna3b2cfc412d598