Zaostrovani paprsku u TV obrazovky.

zdenek.nikl@ct.cz zdenek.nikl
Středa Březen 17 12:01:44 CET 2004

Dobry den,
Pocetl jsem si v literature neco o obrazovkach a nemuzu prijit na dve
veci. Pokud jde z katody proud elektronu a je zaostren mrizkami
G1,2,3,4, jde pak smerem k luminoforum jiz tenky svazek elektronu a nebo
se proud krizi az na luminoforech. A za druhe. Jak je zabezpeceno presne
zamereni tohoto svazku na to ktere policko na stinitku. Funkce masky
pred luminofory je mi trochu jasna, ale to zaostreni paprsku na
konkretni bod si stale nedokazu predstavit. Jak kvalitni musi byt pilove
napeti na vychylovacich civkach, jak je velke. Predpokladam obrazovku s
elmag. vychylovanim. Mozna jsem to napsal trochu zmatene, ale zatim v
tom zmatek mam.
Diky Zdenek.