rozumne RTC za rozumnou cenu

milan.klesa@ct.cz milan.klesa
Středa Březen 17 12:01:43 CET 2004

Zdravim lidicky,

>Fotky by nebyly? staci soucasne :o(=)
koukam jak se tu konference plinule zmenila na seznamku,
tak se pridam taky :"chte me ?" :-DDDD

tak a ted trosku vazne,
mam takovy dotaz chtel bych si zacit hrat s nejakym RTCcke, zatim jsem
si hodiny vzdycky stavel s tim, ze vsechno pocital microprocesor (presnost
byla dostacujici), ale ted by to chtelo postoupit o krok dal.
Jaky obvod by jste mi navrhli, aby mel co nejvice moznosti, treba
i nejakou ramku, eventuelne extra vyvod na alarm ci jine, aby byl za
pomerne
rozumnou cenu (tak do 300kc) a hlavne aby byl snadno dostupny i s nejakou
dokumentaci. V celku je mi zatim asi jedno jestli by byl na I2C a nebo
jinak pripojeny.

ByE milan