SVARECI INVERTOR

Ladislav Cisar cisar1
Středa Březen 17 12:01:42 CET 2004

Muj dotaz smeroval z pozice budouciho uzivatele pro hobby domaci pouziti.
Vyvijet to samodomo nema smysl, protoze ty soucastky nejsou pomalu ani k
mani.

COcko je dobre z duvodu svarovani samotneho- lze s nim svaret od
karosarskych plechu az po lodni plechy pomalu jednim dratem, samotne svareni
je spis jako pajeni - zadna struska,dobre se navazuje ... Ale je to bohuzel
drazsi na provoz a tezsi. Nelze to vzit pres rameno.

Invertor je lehky ca 4-5 krat nez klasicke trafo s usmernovacem, prikon
pomalu polovicni. Svari se, ale elektrodami tzn. jina tloustka
materialu -->jina elektroda. O invertoru s TIGem neuvazuji -- svareni s
wolfram. elektrodami a v argonove atmosfere to mi pripada uz lepsi COcko.

Lada

pokud jsi tim myslel NAVOD na invertor, pridavam se, mam take zajem
jezura

---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.

---