Proxim Symphony

Naprstek Jiri-R54332 Jiri.Naprstek
Středa Březen 17 12:01:41 CET 2004

Hrozne zalezi, kde ten spoj budete delat. Me chodily neupraveny symhony na 6km s dvema parabolama 24dBm. Karty se z 1.6Mbps na 800kbps prehazujou automaticky - uzivatelem neovladatelne. Me to jelo na tech 800kbps. Jinymi slovy 2x 24dBm na 6km je malo :-(

Nicmene, spocitejte si (na webu se najdou kalkulatory), kolik muzete dosahnout teoreticky. Nekde se vam kouknu na vysilaci vykon a citlivost (pokud je nemate :-)) Pak je problem s "sumem" provozu ostatnich pojitek a mikrovlnek. V Praze je to obcas docela bida najit volnej kanal :-)

Celkem dobrou zkusenost jsem ale udelal s WaveLANama, na jinak identicke lince mi jedou na tech 11Mbps celkem bez zavahani :-)))

Jirka N.