Re: rusicka

radek kasal radekkasal
Středa Březen 17 12:01:41 CET 2004

Ahoj
zkusil bych je najít, místo - většinou to má anténku, kmitočet - projed si FM stanice na rádiu při současném hluku v místnosti. Nic to nestojí a možná na ně narazíš. Jinak stará osvědčená rada, hluk přehluší utajované zvuky (řeč), pokud možno zdroj hluku umísti u štěnice. Pokud ji chceš odborněji hledat, tak širokopásmový přijimač s známou přijímací charakteristikou. Ale to je delší povídání a nemam schema toho přijímače.
Radek

Denne nove Last Moment - objednejte http://na.dovolenou.cz/last.php3
Aktualizovane nabidky 1.000 zajezdu  http://na.dovolenou.cz/