rusicka

Ing. Tomas Drajsajtl Drajsajtl
Středa Březen 17 12:01:40 CET 2004

> Dokazal by mi niekto poradit, ako by som odrusil odpocuvacie zariadenie
> ktore nam pred tyzdnom namontovalo sefstvo do kancelarii ?
> Malo by to byt take male vysielacie plostice, ktore vysielaju na mne
> neznamej frekvencii.
>
> Pomohla by kazda rada ako ich odstavit aspon na 5 minut denne.

Neni treba rusit radiove, je mozne to rusit akusticky. Pokud mate v
mistnosti
umyvadlo, naplno tekouci voda rusi celkem dostatecne, nebo si postavit
ci koupit neco takoveho http://www.digitus.cz/sng.html - generuje to
tusim ruzovy sum. Nebo levne a rychle reseni je koupit si v GMku
CD-generator, kde je IMHO na jednom z tracku ruzovy sum nahrany.

Jinak v jednom nejmenovanem meste jsem cekal v aute u nadrazi,
z dlouhe chvile jsem projizdel radiove stanice a na 107,5 MHz jsem
naladil hluk projizdejicich nakladaku zpozdeny asi o 5 sekund.
Tak jsem si dobre prohledl ulici a protoze byla zima, nasel jsem
jen jedine otevrene okno v dome opodal. Po ctrnacti dnech jsem
jel okolo, tak jsem to zkusil znovu a slysel jsem, jak se nekdo zrovna
bavi u vecere. :)

#---------------------------------------#
  Tomas Drajsajtl
  Design Engineer