rusicka

belohrad david belohrad
Středa Březen 17 12:01:40 CET 2004

Presne tak. Udelat mi tohle sef, tak na hodinu papa. A delej si co
chces. Mimochodem - moc nechapu proc to sef resi takovym zpusobem.
:(.
d.

Tom Mazouch wrote:

> Vypoved :-( ... okamzite!
>
>   TomM

M.Sc. David Belohrad                            tel: 420-5-41 51 43 05
NMR department, sec. Rf-coils                   mobil: 420-5-604-613 393
Institute of Scientific Instruments             fax: 420-5-41 51 44 04
Kralovopolska 147                               mail:
belohrad@isibrno.cz
612 64 Brno                                     www:
www.isibrno.cz/~belohrad
Czech Republic                                  ICQ: 23641076