rusicka

Bronislav MAREK marekb
Středa Březen 17 12:01:39 CET 2004

Hello belohrad,
Thursday, June 21, 2001, 11:19:53 AM, you wrote:

Kdyz sem pracoval u jedne leasingove spolecnosti, byl sem v Breclavi v
jednom nejmenovanem autosalone instalovat software na notebook
reditele - ten pacholek mel odposlech do vsech kancelari i do dilny
vcetne kamer.
Nedelal bych tam ani 1minutu.

bd> Presne tak. Udelat mi tohle sef, tak na hodinu papa. A delej si co
bd> chces. Mimochodem - moc nechapu proc to sef resi takovym zpusobem.
bd> :(.
bd> d.

--
Best regards,