mereni spotreby paliva /nafty/

michek@email.cz michek
Středa Březen 17 12:01:38 CET 2004

Diky
ad - Amara -jdou cist v knihovne /Praha/- takze diky, neni treba :-)
ad- hrozna okamzita spotreba pri akceleraci. To by mohl byt dobry lek na tezkou nohu :-)
Jinak me to ted zajima uz z principu. Ja mam DYZL /moc hezky napsano/ s mechanickym vstrikovanim, tak snad to vzit s pohybu cerpadla, jeste jsem to moc neomrkoval. V Conradovi jsem zahledl 2 prutokomery jeden kolem 400, jeden asi za 2500. Je mi divne, ze by nikdo u nas neco takoveho nevydumal...
Vlastne to ani nemusi byt absolutni cislo, staci neco relativniho, jakysi koeficient.

Jeste jednou diky

Ivan

---
Email.cz - Vase posta zdarma!