prevodnik VIDEO na VGA

peter.lizica@st.sk peter.lizica
Středa Březen 17 12:01:37 CET 2004

Split pouzivam - inak by som tych 71 minut nevedel nahrat, ale nevie preco
sa to zastavi.
Mam DC 30 - mjpeg codec - na 2G to mam asi 12 minut - potom to mpegujem

Lizica Peter
http://videoPELI.home.sk
mailto:peter.lizica@st.sk
0817/6402 444

-----Původní zpráva-----
Od: Michal Grunt [mailto:michal.grunt@iol.cz]
Odesláno: 22. jún 2001 7:13
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Re: prevodnik VIDEO na VGA

> VirtualDub pouzivam. Mam s nim jeden problem - ked su vypadnute nejake
> obrazky "dropped frames" grabovanie sa pri 71 minutach zastavi. Ked nie su

> vypadnute ziadne obrazky - grabuje do nekonecna. Da sa VDub nadstavit tak,

> aby graboval aj pri vypadnutych obrazkoch nad 71 min ???

Pouzivas Split? Jestli ne tak to zkus. Nastavis si maximalni velikost
souboru a kdyz budes grabovat tak az VD vytvori tak veliky soubor tak
ho zavre a zacne vytvaret dalsi (nic nepoznas, jenom pak budes mit v
adresari vice AVI souboru - kdyz prvni otevres ve VD tak se to
tvari jako jeden soubor). Co pouzivas za kodek na grabovani?