problem

pavel prochazka hacesoft
Středa Březen 17 12:01:36 CET 2004

Dobry den,

sice neznam nasledujici assembler a pokud jsem pochopil dobre ze vam jde o cekaci smycku.
Pokud ano tak tu mate univerzalni popis principu dekacich smicek.

cekat:
mov cislo	;naplni regustr cislo hejakou hodnotou
mov cislo1	;to same ale s registrem cislo1

cekat1:
dec cislo		; snizi obsah registru cislo

cekat2:
dec cislo1	;snizi obsah reg. cislo1
..
..
		;sem nuzete napsat prikaz nop. jeden nebo vice.
..
jrz cislo1		:test jestli je reg. cislo1 nula. Pokud ne tak skocit na navesti cekat2
goto cekat2

jrz cislo		; test jestli je reg. cislo nula. Pokud ne tak skocit na navesti cekat1
goto cekat1

Za strednikem je napsano co to instrukce dela. Instrukce jsou obecne!

Pokud by i tentokrat cas cekaci smycky byl moc kratky tak pridejte dalsi registr napr. cislo2 a pak na konci testujte jestli je nulovy.
A tak dale.

S pozdravem
Pavel Prochazka
hacesoft@mujmail.cz