Ultraedit - prosba

basam basam
Středa Březen 17 12:01:36 CET 2004

> Zdravim,

mam na nejaku dobru dusu z konfery prosbu.
Som pripojeny na inet iba cez e-mail a potreboval by som z adresy
http://www.ultraedit.com/downloads/additional.html
stiahnut wordfile pre PIC-y. (Assembly for Microchip PIC)
Problem je v tom, ze je to formular, a tu koncia moje vedomosti o praci s
formularmi cez e-mail na sieti, takze ak by sa nasiel niekto, kto by bol ochotny
stratit par minut casu tym, ze by mi to mohol poslat na moj e-mail, bol by som
mu vdacny (aj ked si za to nic nekupi :-))
Prip. staci rada ako vytiahnut ten wordfile niekde z konkretnej adresy (toto mi
uz problemy nerobi :-).

                               Dik, Milan