Prenos na 2.4GHz

Honza OK2CTI marver
Středa Březen 17 12:01:36 CET 2004

Ahojte, tak jsem rozjel spojeni se staryma Wavelanama s vlastorucne delanou
antenou a chtel bych se zeptat nekoho, kdo ma s timto pasmem a prenosem dat
nejaky zkusenosti, zda-li mi to jede dobre, nebo je nekde problem..
PS: je to pokusnej link, cili jsem tam vyuzil suplikove zasoby....

Bod A: 100mW wavelan, 4m RG213 na strechu a tam 2 m nad vrcholem strechy
puvodni antena k wavelanu - cili 2x dipol - jeden v horizontalu a jeden ve
vertikalu.

Bod B: 100mW wavelan, 20m RG58 na strechu, na 4m stozaru je pak amatersky
delana antena s cirkularni polarizaci.

Mezi body A a B je vzdalenost asi 200m a stoji mezi nimi rada baraku a ty
protina pomyslna primka pres docela mohutnou plechovou strechu.. Spojeni
jede, ovsem kvalita je spatna (to je samozrejme), ale chtel bych se zeptat,
jak bych v tehle situaci pochodil s pofesionalnimi antenami a lepsimi
koaxy??

Diky
Honza