Hallova sonda?

Petr Krc pekr
Středa Březen 17 12:01:34 CET 2004

Radek Vaclavik wrote:
> chci merit proudy nekde mezi 5-50A pomoci hallovy sondy - bez zasahu do obvodu. Da se nekde koupit takova sonda co nejmensich rozmeru? Klasicke k multimetrum ci osciloskopum jsou dosti velke a pro muj ucel nepouzitelne.
> Ma predstava je mit pouze vlastni merici krouzek se sondou a pripadne i s prislusnym zesilovacem (neni podminkou).

Predpokladam ze se jedna o DC.
Pokud pozadujes profesionalni reseni tak nejspise:
http://www.lem.com/

Take by mohlo vyhovet:
http://www.ampsense.com/
http://www.amploc.com/

Jestli to chces bastlit, zacni rovnou zpetnovazebnim zapojenim, jinak
asi narazis na nelinearite a hysterezi materialu jadra.

--
Regards
           Petr Krc

P.S. nezapomen se nam pochlubit, narazis-li na neco podobneho
v nasich obchodech...