Jak se prihlasit?

Hrubý Petr petr.hruby
Středa Březen 17 12:01:34 CET 2004

Zdravim a preposilam,

Chod konference zajistuje listserver firmy GIN.CZ, pouzivajici
     software Listproc 6.0 bezici na operacnim systemu Linux.
     Spravcem konference hw-news@list.gin.cz je  Tomas
     Kouba <kouba@hw.cz>.
     List server umi automaticky obsluhovat administrativni prikazy.
     Neposilejte je prosim do listu! Poslete zpravu na adresu
     listserv@list.gin.cz, subjekt ponechte prazdny a v tele
     dopisu se zapisuji prikazy, kazdy na samostatny radek:
          Pro prihlaseni do listu, pouzijte: subscribe hw-news
          Jmeno Prijmeni
          Pro odhlaseni se z listu pouzijte: unsubscribe hw-news
          Informace o listu (tento dokument) ziskate prikazem:
          information hw-news
          Konference je dostupna tez ve forme digestu (digest je
          jeden velky mail, ktery obsahuje jednotlive prispevky z
          konference za urcite obdobi, napriklad jeden den): set
          hw-news mail digest
          Vypnuti posilani vasich vlastnich prispevku docilite
          prikazem: set hw-news mail noack
          Vypnuti posilani vsech prispevku z konference (napriklad
          pro obdobi dovolene): set hw-news mail postpone
          Nastaveni posilani prispevku zpet do vychoziho stavu: set
          hw-news mail ack
          Vsechny prikazy listserveru jsou dostupne jako napoveda
          prikazem: help

Toto je jen uryvek, cely dokument dostanete po prihlaseni.
Pekny den.