RS232 norma

Aleš Procháska prochaska
Středa Březen 17 12:01:33 CET 2004

Ale to je vlastnost toho uartu. Ten o zadnem handshanke nic nevi a ani
v norme RS232C nejsou definovany. Dokonce ani neni stanoveno, ze
handshake se dela pomoci RTS/CTS. Nekdy se totiz se stejnym vyznamem
pouziva handshake DTR/DSR, jindy znamena DSR ze modem je zapnuty a
cuknutim DTR do nuly se zresetuje nebo shodi spojeni nebo se to
ignoruje a tisic dalsich moznosti.
  Windows po shozeni CTS klidne poslou zbytek fronty. Prostredky pro
osetreni teto situace tam jsou, od CTS-->0 prijde HW preruseni, ale
windows tu frontu nevynuluji ale nechaji ji byt. Rozumne reseni (krome
vlastniho driveru ovsem) je nastavit vystupni frontu na jednicku a
vstupni na 14 bytu. Nebo shazovat CTS o 15 bytu drive.
  Tu normu nekde mam, az na ni kapnu tak ji poslu.

Ales Prochaska