Mazání OTP

sedy vaclav sedy.vaclav
Středa Březen 17 12:01:32 CET 2004

Dobrý den.
Včera jsem dočetl Váš archiv, a dnes ráno zjistil na wc z novinového útržku,že zase unesli Terezku.Okurková sezona nastává tento rok nějak pozdě, protože v roce 1991 unesli Terezku již v červnu, ale v roce 1995 až koncem července.Abych logicky navázal na ten archiv, zaujala mne tam již jen poznámka vašeho přispivatele o několikasložkových zalévacích směsích pro vysokofrekvenční elektroniku.Směs beton, písek,vápno voda  může dnes přijít značně draho,vzhledem ke koncové ceně finálních produktů, a energií. Pokud něco nejde přibít hřebíkem, pokusím se to z tohoto důvodu třeba přisádrovat.Můj bratr dokonce do sádry jednou zalil výkonový zesilovač HIFI i s chladiči. Ze začátku, když používal větší klidový proud koncových tranzistorů kvůli nižšímu harmonickému zkreslení nahrávky, mlžila se okna. Do bloku bylo nutno vyvrtat výfuky, protože hmota na okrajích praskala a odletovala.Postupně však blok ztratil asi pět kilo váhy, a situace se upravila.Pokud se jedná o to, zalít něco menší!
ho!
, používám prostě žvýkačku ORBIT bez cukru,a elektroniku do ní prostě zamáčknu.Samozřejmně, že je hmotu třeba nejprve důkladně prožvýkat.Drží to lépe, než vteřinové lepidlo inženýra švece CSc. z Prahy, které ztuhne sice rychleji než za vteřinu, ale v následující vteřině se již zase odlepí....
Chtěl bych vytvořit v této okurkové sezoně něco jako elektronickou versi novinové TEREZKy. Proto jsem napsal příspěvek o mazání OTP prvků rentgenovým zářením a podobně.Hned asi za dvě hodiny,poté co jsem stiskl tlačítko SEND, jsem měl několikanásobnou poštu ve schránce. Jeden z pánů,  jehož adresu nebudu uvádět, protože jsem dosud nedostal jeho svolení, se přiznal, že se mu odprogramovávají OTP mikroprocesory z jeho aplikací třeba i v hospodě, když někdo telefonuje.
Tvořím ted Webovou stránku, kde bude obrázek amerického kosmonauta v kosmické lodi, který má ruku přibouchnutou do výstupního deklu, a oči jak tenisáky. Okolo jeho hlavy bude poletovat Baner s reklamou na tenisové rakety, a u jeho úst obláček s výrokem."Další lod osadíme pro jistotu už natrvalo ruskýma procesorama.Mají sice mezní hodinový kmitočet deset kilocyklů, ale náš vývoj spotřebuje daleko menší množství keramických filtračních kondenzátorů."
Večer jsem měl doma na záznamníku rozčilený anglický hlas, který vykřikoval výrazy jako WEBMASTER ALTAVISTA,a neco o nepovoleném obchodu a reklamně,anglicky skoro nerozumím.... Jsem novopečený uživatel internetu,a proto mne třeba překvapuje, když se mi v soukromé poště objeví najednou třeba nápis, že "moje časté pohyby myší ze mně udělají kočku...."Neberte prosím tedy, všichni, kdo to čtete, než to dojde na výše uvedenou adresu tento můj výplod za nějaký pokus o obchod nebo reklamu....
                                  S pozdravem V.šedý

Find the best deals on the web at AltaVista Shopping!
http://www.shopping.altavista.com

Daląí informace o konferenci Hw-list