usporna ziarovka OSRAM - schema

Trosko Zoltán ztrosko
Středa Březen 17 12:01:31 CET 2004

Nevim, jestlize to bude ono, ale stalo se mi to
jednou, kdyz jsem k elektronice jedne zarivky
pripojil jiny druh zarivky (asi s mensim zapalovacim
napetim nebo s vetsim odberem proudu - nevim).
Vyresil jsem to pripojenim kondenzatoru cca 10n
do serie se zarivkou. Pak to svitilo bez blikani.
Kondenzator jsem zjistil zkusmo. Snad vam to
pomuze

Zolo