zase teplomer

Bohumil Novacek Bohumil.Novacek
Středa Březen 17 12:01:31 CET 2004

Doporucuju SMT160-30, v pouzdru TO92 stoji kolem 100Kc, ma tri vyvody,
napajeni 5V, odber asi 0.2mA a vystup pulsni 1-4kHz, ten se da bud vyhladit RC
clenem a merit analogove, nebo merenim stridy. Delka log.1 ku cele periode je v
pomeru 0.32 + ( 0.0047*teplota ve stupnich Celsia ), pri pouziti toho RC clenu
je
pak vystupni napeti tento pomer nasobeny napajecim napetim. Presnost je +-1.2C
od -30  do +100 st. a kalibrovanim (t.j. odectenim prumerne odchylky) se da
docilit
+-0.4 st. v celem rozsahu (u nekterych typu z rady, ale drazsich, +-0.2).
B.Novacek