Velky disk - problem s Woknama

Martin Hankovec Martin.Hankovec
Středa Březen 17 12:01:29 CET 2004

>Ja to tedy upresnim :-) Instalace bezela az do toho okamziku, kdy
>instalator ocihnul disk a nabidl mi partition na instalaci NT. Disk
>byl rozdelen na 3 partitiony. 2GB FAT16 (DOS), 10GB NTFS a zbytek
>do 30GB take NTFS. A o vsech trech instalator tvrdil, ze jsou bud bez
>souboroveho systemu, nebo poskozene. Nabidl mi format, ale
>nasledne je zformatovat nedovedl. A tim se ukoncil instalator.

Pro instalaci na disky >8GB se musi pri instalaci NT podstrcit specialni driver.
Tam, kde se NT ptaji, zda mate spec. driver, se musi dat ano a driver pro
velke disky se tam strci (driver mohu zaslat, ale az v pondeli). Potom je mozno
instalovat na vetsi disky (ale stejne to nejde formatovat). Navic zalezi na tom,
jaky board a BIOS mate, jestli podporuje disky >32GB apod.

Proc to neslo na DOS partition <2GB - tezko takhle rici.

Mejte se.

Martin H.

P.S.: dalsi mozna na soukromy email, abychom zbytecne neobtezovali konferenci

Hledate v zivote harmonii a trvale stesti?
Zkuste se podivat na http://chram.hyperlink.cz
Naleznete tam harmonizacni cviceni cchi-kung, tchaj-t'i,
... pribehy, testy osobnosti ...
... prislovi a neco z cinske kultury