Nova soucastka

Ing. Pavel Poucha papouch
Středa Březen 17 12:01:28 CET 2004

> co mi davaji, protoze ackoliv jsem jim seznamy v pozdejsi fazi daval
> vytistene laserovkou na papire, tak pomer signalu k sumu na jejich
> vstupu se tim moc nezlepsil a vysledek byl vzdycky ten, ze jsem si to po
> nich musel zkontrolovat.

Souhlasim. Tedy komicka historka: Sedim takhle v GM ve velkoobchudu a cekam
na zbozi, mezi nimz bylo i 20 krabicek FIBOX - 66x60x46 mm. Listuji si v
katalozich a koutkem oka zahlednu, ze zacali okolo me chodit dva manici, a
nosili ze skladu obrovske krabice - vzdy 2 najednou, myslim jedny z
nejvetsich, co FIBOX dela. Kdyz uz jsem skoro pres ne nevidel, prisla pani
pro podpis faktury a hrozne se divila, ze to nechci prevzit. Chybicka se
vloudi....