vyroba DPS fotocestou - pauzak

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:01:27 CET 2004

Mozna budou se nekomu hodit moje zkusenosti z vyrobou
DPS fotocestou pomoci pauzaku a inkustovky

1. tisk na inkoustovce 2 x na pauzák / bežný z obchodu ale
nesmi byt zvlneny - nejlepe ho nechat srovnat v podlozce
Nechat vyschnout a dat do podlozky aby se srovnal
Provest retus - pokud je nutno

2. slepit na sebe vterinovym lepidlem tak, aby tisk byl k DPS
dvakrat proto aby cerna byla opravdu cerna.

3. exponovat asi o 20-30% vice horskym sluncem nez pruhledna folie
ale to je treba zkusit  / folie 5min a pauzak 7 min/

Vyzkousel jsem spoje 0,4mm a  vrtaci otvory 0,3
a obrysove cary 0,2mm
Nevyzkousel jsem velke slite plochy
Vysledky jsou srovnatelne s tiskem na laser tiskarne na folii
a lepsi nez kopie na folii z kopirky - presnost rozmeru !!!
Udelal jsem timto postupem 15 ks oboustrannych DPS bez retuse
a s 100% vyteznosti.

Zaverem - je to levnejsi  - pauzak 1 Kc, folie 7-24 Kc
                - staci inkoustova tiskarna
                - vynikajici presnost rozmeru hlavne u 2-strannych desek
                - moznost retuse

Lubomír Masnica
Dukelská 643
39102 Sezimovo Ústí