Elektricky pohon na kolo

Masnica Lubomír masnica
Středa Březen 17 12:11:12 CET 2004

Není to utopie ......... elektrokola se běžně používají ve světě dokonce
i se speciálními motory v náboji kola a s AKU 10-20Ah maji dojezd 20-30km
s max. rychlosti 20 km/hod. Sám jsem viděl na HOBBY a vůdec bys nepoznal že
je to kolo s
elektrickým motorem.
U nás bylo a snad je v cenách 13000-30000 Kč ale od prodejců jsem se
dozvěděl
že není o ně velký zájem.

---
Odchozí zpráva neobsahuje viry.