Chytry vysavac BYLO: Roboti

Ing. Jiøí Vojtek j_vojtek
Středa Březen 17 12:11:09 CET 2004

No neco podobneho mne napadlo. Je to presny popis chovani mravencu. Kdysi jsem videl dokonce robotx zkonstruovane tak, ze jakmile
objevil odpovidajici objekt, tak ho drapnul a nesl tak dlouho, dokud nenarazil na dalsi, pak to polozil a jel pryc. Kupodivu objekty
se casem shromazdili do jednie hromady:-)) Je pravda, ze jich bylo pet (tech robutku) a obsluhovali plochu asi 3m2.
Jiri Vojtek