Lepeni Al profilu

Petr Vasek petr.vasek
Středa Březen 17 12:11:08 CET 2004

>Mam pre Vas tip.
>Kazdorocne chodim na INVEX do Brna a je tam jeden chlapik (myslim v pavilone
>E) a ten ma lepidlo, ktore lepi vsetko zo vsetkym. Za par kvapiek ale chcel
>asi 200 Kc. Na sklo prilepil kovovu maticu a nedal som to od seba, neviem ci
>tam drzala aj na druhy den, ale efekt to malo.

Kdysi jsem se na podobny trik taky chytil a koupil si dokonce
to vetsi baleni. Lepilo to dobre sklo kovy gumu kuzi apod,
ale plasty tim nesly slepit prakticky vubec, navic byl problem
se skladovanim. Mel jsem to v lednici a po 2 mesicich to jeste lepilo, ale
po 3/4 roce v lahvicce bylo jen takove zele
a zbytek byl promenen v pevnou hmotu, zele uz nelepilo vubec.
Takze lepidlo za cca 400,- Kc letelo do popelnice.

Masinka