Chytry vysavac BYLO: Roboti

Jiri Libra kolibrik
Středa Březen 17 12:11:08 CET 2004

Myslim, ze vymyslet dokonaly algoritmus pro nahodne projeti tak, aby se
opravdu projel cely, i clenity, prostor, nebude trivialni.
   Jiri Libra
----- Original Message -----
From: "Dusan Dolezal" <dusan@zoner.com>

Ja to tady sleduju s povzdali a docela se bavim tim, co jsme my chlapi
schopni vymyslet jenom proto, abysme nemuseli uklizet. Kdyz se tu ale tak
slozite diskutuje nad navigaci robota, napadla me jedna vec (pro nas silence
vymyslejici sofistikovana reseni s temer umelou inteligenci jiste kacirska).
Protoze je celkem jedno, jak dlouho to bude uklizet (ma na to koneckoncu
dost casu), nebylo by jednodussi nechat ho proste jezdit krizem krazem zcela
nahodne a vyresit jenom vyhybani se prekazkam? Pak by to ani nemuselo byt
moc inteligentni a stacil by na to nejaky obycejny jednocip. Zaroven by to
ponekud resilo problem s malym vykonem a nedokonalym vysatim. Timto zpusobem
by vetsinu mist prejel nekolikrat a to by v tom byl cert, aby to smitko
nakonec nesebral.

Dusan Dolezal