Redukce na Celeron

J. Polivka jpolivka
Středa Březen 17 12:11:08 CET 2004

Takze je jasne, ze tudy asi cesta nevede. Tohle by snad nikdo asi nechtel.
Kazdy uvazuje o upgrade apod. Naposledy jsem s nasimi (nakoupenymi)
redukcemi delali Celerony na 800 MHz s tim, ze jsme je pousteli na 900 MHz.
Nejsem zastancem pretaktovani, ale zakaznik je zakaznik a zaroven pan. Zatim
zadne problemy. Takze kdo ma zajem, necht napise...
Jindra Polivka
jpolivka@mbox.vol.cz