Chytry vysavac BYLO: Roboti

Josef Kokes kokes
Středa Březen 17 12:11:07 CET 2004

O letosni dovolene jsem mel prilezitost trochu se seznamit s digitalnim
fotoaparatem. Byl vybaven pametovou kartou, na ktere je napsano 4MB 3.3V,
takze bych cekal, ze to bude karta o kapacite 4 megabajty.

Jake vsak bylo me prekvapeni, kdyz jsem se obrazky pokusil poslat do PC, kde
se z nich vytvorily JPEG soubory o velikosti 10-12 MB!!! A to jsem si jeste
mohl zvolit vyssi kvalitu tech JPEGu, pak je objem jeste vetsi. Tomu
nerozumim. Muzete mi to nekdo vysvetlit? Mne napadaji jen same blbosti:
1)ve fotaku je to ulozeno v nejakem uspornejsim formatu nez je JPEG - ale ja
zadny takovy neznam, vy ano?
2)fotak ma nejakou svou pamet a ta karta ji jenom rozsiruje?
3)ve fotaku je to v JPEG s nejhorsi kvalitou; kdyz si to do PC poslu s
vyssim rozlisenim,tak se to jenom softwarove interpoluje?

Dik za napady.
Kokes